Jak schudnąć z ud

Piękne uda to obiekt pożądania zarówno mężczyzn jak i kobiet marząc o wciśnięciu się w ulubioną parę jeansów. O ile ciężko jest wydłużyć nogi inaczej niż poprzez założenie wysokiej obcasów, o tyle na kształt ud można już bezpośrednio wpłynąć.

Uda są ważną częścią ciała dla kobiet. To na nie zwracają uwagę mężczyźni, to od nich zależy wygląd całego wręcz ciała. Każda kobieta przywiązuje do tej części ciała szczególną uwagę, poświęcając im wiele czasu oraz uwagi. Warto więc skorzystać z kilku rad ułatwiających stanie się posiadaczką szczupłych, jędrnych ud.

Schudnij

Niestety nie jest możliwe schudnięcie tylko i wyłącznie na udach. Co więcej, jeśli chcemy mieć szczupłe uda musimy schudnąć na całym ciele. To nasz organizm decyduje o tym, gdzie będzie odkładać tkankę tłuszczową. Jedyne, co możemy zrobić by schudnąć w danym obszarze, to zadbać by całe nasze ciało pozbawione zostało kilku zbędnych kilogramów.

Przejdź na dietę

Bez zmiany nawyków żywieniowych nie uda nam się poprawić wyglądu naszej sylwetki. Koniecznym więc będzie przejście na dietę nastawioną na spadek wagi. Oznaczać to będzie spożywanie mniejszej ilości kalorii niż spałam. Wygenerowanie takiego deficytu zmusi z kolei nasz organizm do sięgnięcia po zapasy znajdujące się w tkance tłuszczowej.

Dieta powinna być bogata w białko, przy jednoczesnym zminimalizowaniu spożycia tłuszczów. Białko jest podstawowym budulcem, wykorzystywanym przez nasz organizm do kluczowych procesów fizjologicznych. Tłuszcz jest źródłem energii, które jest wolno trafione, co sprawia, że jego nadmiar jest łatwo odkładany przez nasze ciało. Dodatkowo powinniśmy zminimalizować spożycie węglowodanów. Podobnie jak tłuszcze są one źródłem energii i ich nadmiar będzie traktowany przez organizm jak nadwyżka, która lepiej zachować na wszelki wypadek w tkance tłuszczowej.

Zacznij ćwiczyć

Proces odchudzania będzie znacznie łatwiejszym, jeśli do diety dodamy regularne ćwiczenia. Nasza misją jest spalać więcej kalorii niż spożywamy. Trzymając się jednej tylko metody możemy więc albo zagłodzić się na śmierć, albo ćwiczyć 5 razy dziennie. Obie drogi wcześniej czy później wykończą nas. Najlepiej jest więc ćwiczyć regularnie przy jednoczesnym zachowaniu zasad zdrowego odżywiania. Takie połączenie da nam efekt, którego oczekujemy, przy jednoczesnym nie podejmowaniu się skrajnych działań.

Ćwiczenia, jakie powinniśmy wykonywać, należy podzielić na kondycyjne oraz budujące sylwetkę. Aktywności takie jak bieganie czy pływanie poprawią naszą kondycję i pozwolą spalić dodatkowe kalorie. Poprawi to nie tylko nasze samopoczucie, ale i będzie dodatkowym bodźcem dla naszego organizmu do sięgnięcia po zapasy znajdujące się w tkance tłuszczowej. Innymi ćwiczeniami powinny być na przykład ruchy z obciążeniem, pozwalające poprawić wygląd danej partii mięśniowej. By mieć ładniejsze uda powinniśmy więc robić przysiady, wykroki oraz inne ćwiczenia wzmacniające mięśnie ud.

Zostaw odpowiedź

Wpisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię